دیاباته از استقلال می‌رود؟

کدخبر: ۳۵۴۶۸۰
اقتصاد نیوز: بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: گل زدن من در تیمم هنوز متوقف نشده و خوشحالم که تا امروز برای استقلال مفید بوده‌ام.
دیاباته از استقلال می‌رود؟
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین: شیخ دیاباته گفت: من چند اسم دارم، اما نامی که در گذرنامه من ثبت شده شیخ تیدیان دیاباته است. من اسامی زیادی دارم و به طور مثال پدرم مرا تیدیان صدا می‌زند و مادرم مرا "پدر من" صدا می‌کند، چون نام پدربزرگ مادرم را روی من گذاشته اند و برخی دوستان به من "شیر" می‌گویند.

او درباره اینکه آیا می‌تواند آقای گل شود یا خیر گفت: من اینجا هستم تا آورده‌ای برای تیمم داشته باشم، اما باید بگویم گل زدن من هنوز متوقف نشده و ترجیح می‌دهم در پایان فصل درباره اعداد و ارقام صحبت کنیم، اما خوشحالم برای تیمم مفید بودم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

بازیکن استقلال گفت: قایدی برای من همچون برادرم هست و او کوچکترین عضو خانواده استقلال محسوب می‌شود و مهربان است و به همه احترام می‌گذارد، ارسلان هم خیلی خوب است. من در شروع فصل قرارداد ۲ ساله با استقلال امضا کردم و اکنون نمی‌توانم بگویم می‌مانم یا می‌روم و من هیچ اطلاعی از آینده و اتفاقاتی که رخ می‌دهد ندارم. گاهی دوست دارید بمانید، اما شرایطی رخ می‌دهد که مجبور به رفتن می‌شوید و گاهی می‌خواهید بروید، اما شرایطی پیش می‌آید که می‌مانید و من هیچ خبری از آینده ندارم و برای بازی در استقلال اینجا هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا برای باشگاه مفید باشم.

او ادامه داد: در خانواده ما همه ورزشکاران هستند و بسکتبال بازی می‌کنند و من تنها فردی بودم که تصمیم گرفتم فوتبال بازی کنم. در کودکی بسکتبال بازی می‌کردم و فوتبال را برای تفریح دنبال می‌کردم و نمی‌دانستم که قرار است بازیکن حرفه‌ای شوم و به مرور زمان به تیم ملی مالی دعوت شدم.

او ادامه داد: من برای گردش به شهر نمی‌روم و پس از بازی‌ها و تمرینات در منزل استراحت می‌کنم، چون می‌دانم که سرمربی تیم، هواداران و بازیکنان به من نیاز دارند و برای همین ترجیح می‌دهم پس از فوتبال استراحت کنم.

دیاباته گفت: من انعطاف بدنی بالایی دارم و می‌توانم با پایم هر چقدر هم توپ بالا باشد آن را مهار کنم و قد بلندم خیلی به من کمک می‌کند.

او گفت: وقتی فارسی صحبت می‌کنند کمی متوجه می‌شوم، ولی خودم هنوز نمی‌توانم فارسی صحبت کنم، اما وقتی هم تیمی هایم حرفی می‌زنند متوجه می‌شوم و آن‌ها به من کمک می‌کنند که راحت‌تر متوجه منظور آن‌ها شوم.

دیاباته افزود: قبل از آمدن به استقلال درباره ایران چیزی نمی‌دانستم و برخی به من گفتند که به این کشور نروم، اما زندگی در ایران فوق العاده است و ایرانی‌ها خیلی مهربانند و آن‌ها عاشقانه فوتبال را دوست دارند. از بودن در ایران خیلی خوشحالم و همچون فرانسه، آفریقا و دیگر کشور‌ها به من احترام می‌گذارند و من هم برای مردم ایران احترام زیادی قائل هستم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید