شنیده شدن صدای چندین انفجار در سرزمین‌های اشغالی

کدخبر: ۳۵۵۰۱۰
شبکه المیادین نیز به نقل از خبرنگار خود از شلیک چندین بالون آتش زا بسوی نوار غزه خبر داد.
شنیده شدن صدای چندین انفجار در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود از شنیده شدن صدای چندین انفجار در شهر سدیروت واقع در سرزمین‌های اشغالی و در نزدیکی نوار غزه خبر داد.

شبکه المیادین نیز به نقل از خبرنگار خود از شلیک چندین بالون آتش زا بسوی نوار غزه خبر داد.

این در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی روز شنبه راه‌های منتهی به محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس را مسدود کرده بود؛ همچنانکه خیابان‌های منتهی به میدان مجاور محل اقامت او را نیز بسته بود. این اقدامات در سایه تظاهرات‌های اعتراضی انجام می‌شود که ساکنان مناطق اشغالی به منظور کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری به انجام می‌رسانند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارونوت شمار معترضان را ۱۵ هزار نفر برآورد کرده بود.

روز گذشته نیز پلیس اسرائیل معترضانی را که در برابر اقامتگاه نتانیاهو تجمع کرده بودند را به شکلی خشونت آمیز متفرق کرد.

طبق تصاویر منتشر شده، افسران پلیس اسرائیل تظاهرکنندگان خارج از محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به شکلی خشونت آمیز متفرق کرده و آن‌ها را به روی زمین کشیدند.

همچنین شبکه آر تی روسیه در این خصوص اعلام کرد طبق ویدئویی که از سوی «Ruptly» وابسته به شبکه آر تی منتشر شده، مشاجرات و درگیری‌هایی میان فعالان مخالف نتانیاهو و نیرو‌های پلیس در امروز یکشنبه دیده می‌شود.

این تظاهرات‌ها در حالی است کهروز شنبه نیز پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان درگیر شده بود. برای هفتمین هفته پیاپی معترضان شنبه شب در اعتراض به سیاست‌های خودکامه و پرونده‌های فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مقابل اقامتگاه او در قدس اشغالی دست به تظاهرات زدند.

معترضان علیه نتانیاهو طبق معمول اعتراضات اخیر علیه نخست‌وزیر، به اتهامات فساد اقتصادی او و همچنین ناتوانی کابینه او در مدیریت شیوع ویروس کرونا، اعتراض خود را بیان کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید