ایرانسل به گمانه زنی ها درباره خروج MTN از ایران پایان داد

کدخبر: ۳۵۵۰۹۱
اقتصادنیوز: پیرو گمانه‌زنی‌های رسانه‌ایِ چند روز اخیر درباره کاهش حضور گروه مخابراتی ام‌تی‌ان در منطقه خاورمیانه، ایرانسل و ام‌تی‌ان، بیانیه مشترکی منتشر کردند که در آن به «ماندن MTN در ایران» تأکید شده است.
ایرانسل به گمانه زنی ها درباره خروج MTN از ایران پایان داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا: گروه ام‌تی‌ان و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تأکید کردند که این گروه آفریقایی، هیچ برنامه قریب‌الوقوعی برای خروج از ایران ندارد. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
گروه ام‌تی‌ان و شرکت ایرانسل در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ اعلام کردند که هیچ برنامه فوری برای خروج ام‌تی‌ان از بازار ایران وجود ندارد و ۵۱.۷ میلیون مشترک فعال ایرانسل در جمهوری اسلامی ایران، می‌توانند اطمینان داشته باشند که خدمات متمایزی را که از اپراتورشان انتظار دارند، بدون هیچ مشکلی دریافت می‌کنند.

گروه ام‌تی‌ان که مقر آن در آفریقای جنوبی است، هفته پیش اعلام کرد هیأت‌مدیره این گروه، تصمیم گرفته که بهتر است در آینده خدمات خود را بر قاره آفریقا متمرکز کند. در نتیجه، این گروه در میان‌مدت و بر اساس برنامۀ چند مرحله‌ای، طی سه تا پنج سال آینده، شرکت‌های خود را در خاورمیانه واگذار خواهد کرد.

مذاکرات گروه ام‌تی‌ان برای واگذاری سهام خود در ام‌تی‌ان سوریه تقریباً نهایی شده است. ام‌تی‌ان در مرحله بعد نیز، به دنبال دستیابی به توافق برای واگذاری شرکت‌های خود در افغانستان و یمن خواهد بود.

همکاری نزدیک بین ایرانسل و گروه ام‌تی‌ان -به عنوان سهامدار اقلیت با ۴۹ درصد سهام-، طبق گذشته ادامه می‌یابد و فعالیت شرکت ایرانسل مثل همیشه ادامه خواهد یافت. همچنین ام‌تی‌ان و ایرانسل، به تمام ذینفعان خود اطمینان می‌دهند که منافع آنها را به بهترین وجه، مورد توجه قرار خواهند داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید