جستجوی گنج پسر جوان را به کام مرگ کشید

کدخبر: ۳۵۵۳۵۴
معاون اجتماعی پلیس همدان جزئیات تیراندازی منجر به فوت در قهاوند همدان را تشریح کرد.
 جستجوی گنج پسر جوان را به کام مرگ کشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، پلیس درباره حفاری غیر مجاز در قهاوند و تیراندازی منجر به فوت توضیح داد.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: چند فرد با استفاده از تاریکی هوا برای چند شب متوالی اقدام به حفر زمینی در شیرین آباد منطقه قهاوند شهرستان همدان به منظور یافتن اشیای تاریخی کرده بودند.

وی افزود: پیرو شکایت اداره میراث فرهنگی و در خواست نماینده این سازمان از پاسگاه قهاوند رسیدگی به  این موضوع  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: عوامل پاسگاه قهاوند پیرو دستور قضایی، به همراه نماینده میراث فرهنگی در محل تخلف حضور یافتند که حفاران غیرمجاز با دیدن پلیس پا به فرار گذاشته و  بخشی از وسایل و ادوات حفاری را جا گذاشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان اظهار داشت: متهمان با وجود شنیدن صدای آژیر خودروی پلیس به دستور ایست و شلیک هوایی بی‌توجهی کردند که در پی تعقیب آنها پلیس برای متوقف کردن آنها با بهره گیری از قانون بکارگیری سلاح مجبور به شلیک شد.

بشری ادامه داد: به علت تاریکی هوا، پستی و بلندی مسیر و کمانه کردن، متاسفانه گلوله به بدن یکی از افراد برخورد کرد و ماموران فرد مجروح را بی درنگ با خودروی ناجا به مرکز درمانی قهاوند و سپس به مرکز درمانی همدان منتقل کردند که متاسفانه به علت شدت جراحات جان باخت.

وی ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی اعلام کرد: موضوع با تشکیل پرونده به مرجع قضایی اعلام و ارسال شد و مراتب تحت رسیدگی است و قطعا دستگاه قضایی با رعایت عدالت و انصاف به موضوع رسیدگی و اگر تخلفی صورت گرفته باشد به آن رسیدگی خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید