واکنش مسوولان مشهد به انتقاد کارگردان گشت ارشاد از جو نامناسب خراسان رضوی

کدخبر: ۳۵۵۶۳۱
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: "سعید سهیلی" کارگردان و تهیه کننده فیلم "گشت ارشاد ۳" تقاضایی از این اداره کل برای ساخت بخشی از فیلمش در مشهد نداشته است که با آن مخالفت شود.
واکنش مسوولان مشهد به انتقاد کارگردان گشت ارشاد از جو نامناسب خراسان رضوی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا: محمد رضا محمدی پنجشنبه شب در پی پیام اینستاگرامی "سعید سهیلی" مبنی بر همکاری نکردن مسوولان شهر مشهد برای فیلمبرداری فیلم "گشت ارشاد ۳" در این شهر افزود: من با آقای سهیلی تماس گرفتم و ایشان پاسخ تلفن بنده را ندادند تا بدانم که به کجا تقاضا دادند که پذیرفته نشده است یا کدام دستگاه اجرایی با ایشان همکاری نکرده است.

وی اضافه کرد: روال معمول برای ساخت فیلم در مشهد این است که کارگردان فیلمنامه را به شورای فیلم بلند که مسوول آن من هستم ارایه می‌دهد و اعضای شورا پس از بررسی با فیلمبرداری آن در استان موافقت می‌کنند ولی تاکنون تقاضایی برای ساخت فیلم "گشت ارشاد ۳" به این شورا داده نشده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ممکن است از جایی یا فردی به آقای سهیلی قول همکاری داد باشند که حامی وی شوند و بعد این موضوع محقق نشده است.

"سعید سهیلی" کارگردان مشهدی سینمای کشور با انتشار پستی در اینستاگرام ضمن گلایه از همکاری نکردن نهادهای مشهد از فیلمبرداری بخشی از فیلم جدیدش تحت عنوان "گشت ارشاد ۳" انصراف داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید