سید حسین نقوی حسینی اظهار کرد:

آغاز زودهنگام فعالیت چهره های سیاسی ۱۴۰۰

کدخبر: ۳۵۵۶۹۲
یک نماینده سابق مجلس معتقد است که برخی از افراد از هم اکنون نشست هایی را در موضوع انتخابات ۱۴۰۰ برگزار می کنند.
آغاز زودهنگام فعالیت چهره های سیاسی ۱۴۰۰

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید حسین نقوی حسینی، در واکنش به شایعه نقل شده از وی در ارتباط با تشکیل ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: من نگفتم ستاد آقای جلیلی یا شخص دیگری تشکیل شده است. این نقل قول از طرف خودم را تکذیب می کنم. من عرض کردم افرادی که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری فعال هستند و نشست‌های خصوصی  برگزار  می‌کنند که  کسانی مثل آقای جلیلی هستند.

وی در ارتباط با حضور چهره‌های سیاسی در انتخابات پیش رو گفت: اصولگرایان راه بسیار سختی را در پیش دارند برعکس اینکه بعضی ها می گویند دولت بعدی دولت اصولگرایان است، من می‌گویم اصلا این طور نیست که به این راحتی درباره‌اش حرف می‌زنند وآن‌ها راه سختی در پیش دارند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مهم ترین سوال برای مردم این است که فرق این همه کاندیدا باهم چیست؟ مثلا روحانی با عارف و جلیلی و فتاح و قالیباف و آیت الله رئیسی و زاکانی چه فرقی دارد؟  کدام یکی از آن ها رویکرد متفاوتی خواهند داشت. همه می‌گویند با فساد باید مبارزه کنیم. همه می گویندبورس باید فعال شود. همه می گویند خصوصی سازی راه نجات کشور است. احمدی نژاد هم همین را می گوید او هم معتقد به خصوصی سازی و جذب سرمایه و توزیع عادلانه است.

وی افزود: در این رویکردها که همه مشترک هستند فقط شاید بعضی ها انتقاد کنند خصوصی سازی به سبک فعلی خوب نیست اما همه به خصوصی‌سازی  اعتقاد دارند . دیدم آیت الله رئیسی هم  گفتند خصوصی سازی خوب است اما بد اجرا شده؛ خب عارف و روحانی و فتاح هم همین را می گویند . 

نقوی حسینی در پایان گفت: مردم سوالشان این است که چه کسی رویکرد متفاوتی برای انتخابات آتی دارد. طی چند دهه گذشته همه رویکردها گفته شده است. الان مردم منتظر یک رویکرد نو هستند اینکه میگویند اصولگرایان حتما به راحتی رئیس جمهور آتی خواهند بود اشتباه است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید