آخرین آمار رسمی کرونا در کشور؛ ثبت ۲۵۰۱ مبتلای جدید، وضعیت قرمز در 15 استان

کدخبر: ۳۵۵۷۰۵
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۷۳ نفر از آنها بستری شدند.
آخرین آمار رسمی کرونا در کشور؛ ثبت ۲۵۰۱ مبتلای جدید، وضعیت قرمز در 15 استان

به گزارش اقتصادنیوز، سیما لاری ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۸ هزار و ۸۲۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۳۳۱ نفر رسید.

لاری

او در ادامه افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۹۳ هزار و ۸۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۸۱۲ هزار و ۴۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وضعیت قرمز در 15 استان

استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید