استاد شجریان در بیمارستان بستری شد+فیلم

کدخبر: ۳۵۵۹۰۴
اقتصادنیوز :‌استاد محمدرضا شجریان امروز ۲۵ مردادماه به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم منتقل شد.
استاد شجریان در بیمارستان بستری شد+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز،خسرو آواز ایران با افت سطح هوشیاری و افت فشار خون در ای سی یو این بیمارستان بستری و تحت مراقبت تیم پزشکی هستند.

 بیمارستان جم  در اطلاعیه خود دلیل بستری شدن استاد شجریان را  افت سطح هوشیاری،افت فشار خون و شوک سپتیک(عفونی) اعلام کرده است. به همین دلیل نیز امروز ساعت 14 و 20 دقیقه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم بررسی شد و در حال حاضر تحت نظر تیم پزشکی است . 

محمدرضا شجریان  فروردین ماه امسال پس از گذراندن دوره چندماهه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم، بر اساس آنچه اعلام شد، «با حال عمومی مناسب و مساعد و شرایط قلبی، عروقی و ریوی پایدار» از بیمارستان ترخیص شده بود.

همایون شجریان پنجم فروردین ماه ۹۹ پس از مرخص شدن محمدرضا شجریان از بیمارستان در متنی در صفحه شخصی خود نوشته بود، «با سپاس بیکران از محبت همه عزیزان در بیمارستان جم  مراقبت‌های پزشکان و پرستاران پدر با کادر کامل‌تری از گذشته ادامه خواهد داشت.»

آقای شجریان به سرطان کلیه دچار است  با گذشت پانزده سال از این بیماری، سرطان کلیه چپ وی  متاستاز داد و در نتیجه این اتفاق درمان وی در فاز جدیدی شروع شد.آقای شجریان در زمان اعلام عمومی خبر بیماریش که همزمان با نوروز 95  بود آن  را به عنوان یک میهمان و دوست توصیف کرده بود.

 پس از اعلام این خبر  حسن عباسی، از پزشکان معالج محمدرضا شجریان به خبرگزاری ایسناگفته است :  وضعیت سلامت استاد محمدرضا شجریان به صورت ناپایدار درآمده بود، بر این اساس صبح امروز ایشان بار دیگر در بخش آی سی یو بیمارستان جم بستری شدند تا شرایطشان تحت کنترل قرار گیرد.

 

حجم ویدیو: 5.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33 دانلود ویدیو
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید