آموزش مجازی دانش آموزان در سال تحصیلی آینده چگونه است؟

کدخبر: ۳۵۵۹۵۴
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش به تشریح تمهیدات در نظر گرفته شده برای آموزش مجازی دانش آموزان در سال تحصیلی آینده پرداخت.
 آموزش مجازی دانش آموزان در سال تحصیلی آینده چگونه است؟
محمود حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش در بخش خبری  ۲۱ درباره روند آموزش دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده با توجه به شیوع کرونا اظهار کرد: در سه منطقه کار آموزش برنامه ریزی شده است به این ترتیب که برخی مناطق در شرایط قرمز و آموزش غیرحضوری، برخی مناطق در شرایط زرد و آموزش ترکیبی و برخی مناطق سفید با آموزش حضوری خواهند بود

او ادامه داد: در مناطق زرد فاصله گذاری اجتماعی با زوج و فرد کردن دانش آموزان در نظر گرفته شده است و بخش عمده آموزش ها به طور مجازی در نظر گرفته شده است اما در کنار آن آموزش حضوری هم داریم.

حبیبی گفت: آموزش تلوزیونی و شبکه شاد را برای کار آموزشی داریم؛ همچنین اطلس آموزشی کل کشور را در قالب سامانه داریم تا وضعیت دانش آموزان را رصد کنیم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش اظهار کرد: پوشش حداکثری آموزش دانش آموزان هدف نهایی اموزس و پرورش است و جهت گیری به سمتی است که بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.

او افزود: در جلسه‌ای با مرکز ملی فضای مجازی قول دادند تمام ظرفیت کشور به کار گرفته شود تا مشکل ترافیک نداشته باشیم و ۱۰ درصد ظرفیت کشور را داشته باشیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید