آخرین آمار رسمی کرونا در کشور؛ شناسایی ۲۲۴۷ بیمار جدید کووید۱۹/ وضعیت قرمز در 14 استان

کدخبر: ۳۵۶۴۵۶
سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۵۵ نفر از آنها بستری شدند.
آخرین آمار رسمی کرونا در کشور؛ شناسایی ۲۲۴۷ بیمار جدید کووید۱۹/ وضعیت قرمز در 14 استان

به گزارش اقتصادنیوز لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۴۵ هزار و ۴۵۰ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۸۰۴ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۲۹۹ هزار و ۱۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وضعیت قرمز کرونا در ایران

او در ادامه اظهار کرد:  ۳۷۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۸۸۷ هزار و ۹۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته لاری استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای فارس، ایلام، البرز، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید