توصیه به اصلاح طلب ها درخصوص ارتباط با بیت رهبری

کدخبر: ۳۵۶۵۱۸
اقتصادنیوز: منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت می گوید: اصلاح طلبان باید با بیت رهبری و دیگر گروه های سیاسی ارتباط داشته باشند.
توصیه به اصلاح طلب ها درخصوص ارتباط با بیت رهبری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین: رسول منتجب ‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت و از فعالان سیاسی اصلاح طلب، درباره دیدار اصلاح‌طلبان با رهبری گفت: من معتقد هستم که ما در درون نظام باید با بیت رهبری ارتباط داشته باشیم و حتی باید با گروه های مختلف سیاسی مثل اصولگرایان و.. ارتباط داشته باشیم، لازمه تفاوت سلیقه سیاسی دشمنی و مشاجره و جدایی نیست و ۲ مجموعه می توانند با هم رفیق باشند و با هم اختلاف سلیقه داشته باشند، همانطور که در یک خانه ممکن است ۲ برادر که هر دو از یک خون و از یک پدر و مادر هستند، ۲ سلیقه و ۲ گرایش سیاسی داشته باشند. ما در کشورمان همه در کنار هم هستیم و همه صاحب یک کشور هستیم، لذا باید ارتباط و صمیمیت و دوستی داشته باشیم در حالی که اختلاف سلیقه داریم. ما باید این ظرفیت را در جامعه بالا ببریم که تفاوت سلیقه سیاسی به معنای دشمنی و جدایی نیست.

او درباره اینکه جلسات با رهبری همچنان ادامه دارد یا خیر گفت: ما مشتاق هستیم که خدمت ایشان برسیم و درخواست مکرر کرده ایم و منتظر اجازه ایشان هستیم تا خدمتشان برسیم البته در جلسات عمومی ما را دعوت می کنند و ما شرکت می کنیم و فعلا قضیه کرونا جلسات را بهم زده است.

216216

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید