آخرین آمار دریافت کنندگان کارت کنکور اعلام شد

کدخبر: ۳۵۶۷۱۷
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از صدور بیش از ۹۴۰ کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون سراسری ۹۹ خبر داد و گفت: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی و فنی از صبح فردا آغاز می شود.
آخرین آمار دریافت کنندگان کارت کنکور اعلام شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا: فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از ۱۱۳ هزار داوطلب گروه آزمایشی هنر بیش از ۱۰۲ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه خود را برای حضور در جلسه امروز دریافت کردند. در واقع بیش از ۹۰ درصد داوطلبان این گروه آزمایشی موفق به دریافت کارت آزمون شدند و میزان مشارکت دقیقا همانند سال گذشته اعلام شده است.

وی در ادامه افزود: این آزمون از ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه جاری در بیش از ۷۷۷ حوزه امتحانی تحت تدابیر ویژه بهداشتی آغاز شد و این فرایند با رقابت سایر گروه‌های آزمایشی تا روز شنبه اول شهریور ادامه دارد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: فردا پنجشنبه آزمون گروه فنی و ریاضی برگزار خواهد شد، حدود ۵۱۰ هزار نفر در آزمون فردا شرکت خواهند کرد و روز جمعه نیز ۵۹۴ هزار نفر داوطلب در گروه آزمایشی تجربی رقابت خواهند کرد و در نهایت آزمون گروه آزمایشی زبان در روز شنبه با شرکت بیش از ۱۷۴ هزار داوطلب برگزار خواهد شد.

زرین با بیان اینکه تا کنون بیش از ۹۴۷ هزار داوطلب کارت کنکور خود را دریافت کردند، گفت: تمامی حوزه های امتحانی امروز گندزدایی و ضدعفونی شد و آزمون فردا نیز با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد:سئوالات آزمون گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شدو داوطلبان این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت  سازمان سنجش آموزش کشور فرم نظرسنجی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را تکمیل کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید