جزییاتی از زلزله‌ امروز در بوشهر

کدخبر: ۳۵۶۷۹۹
مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به اعزام کارشناسان برای بررسی کانون زمین‌لرزه گفت: کانون این زمین‌لرزه در خورموج ثبت شده که با بررسی‌های انجام شده تلفات و خسارت جانی و مالی نداشته است.
جزییاتی از زلزله‌ امروز در بوشهر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهربا اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۴ ریشتری در دشتی گفت: این زمین‌لرزه که در ۱۶کیلومتری خورموج به وقوع پیوست هیچ خسارات مالی و تلفات جانی نداشته است.

جهانگیر دهقانی با اشاره به وقوع زمین لرزه ۴ ریشتری در این شهر اظهار داشت: این زمین‌لرزه ساعت ۰۲:۴۳:۵۰ بامداد امروز در ۱۶کیلومتری خورموج و در عمق ۱۵ کیلومتری زمین رخ داده است.

وی طول جغرافیایی این زمین لرزه را ۵۱.۵۳ و  عرض جغرافیایی آن‌ را ۲۸.۷۴ دانست و خاطرنشان کرد: زمین لرزه ۴ ریشتری در ۱۹ کیلومتری بوشکان،  ۲۳ کیلومتری کلمه و ۷۰ کیلومتری بوشهر رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به اعزام کارشناسان برای بررسی کانون زمین‌لرزه گفت: کانون این زمین‌لرزه در خورموج ثبت شده که با بررسی‌های انجام شده  تلفات و خسارت جانی و مالی نداشته است.

دهقانی تصریح کرد: امدادگران هلال احمر برای بررسی بیشتر به محل وقوع زلزله اعزام شدند که خوشبختانه تاکنون گزارش مبنی بر بروز خسارت و تلفات ارائه نشده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید