توقیف اموال مسببین قرارداد ویلموتس و منوع الخروجی آنها

کدخبر: ۳۵۶۸۰۲
سید احسان قاضی زاده هاشمی گفت: مطالبه جدی نمایندگان مجلس به رأی اولیه‌ای که فیفا درباره قرارداد مارک ویلموتس صادر کرده است ممنوع الخروجی و توقیف موقت اموال تا صدور رأی نهایی از سوی فیفاست.
توقیف اموال مسببین قرارداد ویلموتس و منوع الخروجی آنها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نماینده فریمان در مجلس درباره رأی فیفا در خصوص قرارداد ویلموتس، اظهار داشت: ممنوع الخروجی و توقیف اموال برای کسانی که این قرارداد را امضاء کرده‌اند و مسببین و مشاورین آن، مطالبه مجلس در باره قرارداد سرمربی سابق تیم ملی است.

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما در خصوص نحوه پرداخت رقم قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی و جریمه آن از سوی رئیس فدراسیون و اعضای آن و مسؤولان وزارت ورزش آن هم نه به شکل شخصی بلکه ارگانی و سازمانی، اظهار داشت: آنچه که به لحاظ حقوقی و قضایی هم اکنون در حال پیگیری است، همین موضوع است که این قرارداد و جریمه را نباید دستگاه‌ها بپردازند.

وی در همین راستا توضیح داد: مطالبه جدی نمایندگان مجلس به رأی اولیه‌ای که فیفا درباره قرارداد مارک ویلموتس صادر کرده است ممنوع الخروجی و توقیف موقت اموال تا صدور رأی نهایی از سوی فیفاست.

نماینده فریمان در مجلس تصریح کرد: هر کسی که قرارداد سرمربی سابق تیم ملی را به لحاظ حقوقی امضا کرده است و مسببین و مشاورین آن شامل حال این دسته خواهد شد که البته آنها می‌توانند بگویند مسبب قرارداد وزارت ورزش است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید