گلایه‌های وزیر بهداشت:/ عده‌ای پول پارو می‌کنند و پزشکان اندوه جارو می‌کنند

کدخبر: ۳۵۶۸۳۹
وزیر بهداشت گفت:‌ مگرمی توان زمانی که عده‌ای دارند پول پارو می‌کنند و پزشکان اندوه جارو می‌کنند را با چیزی قیاس کرد و این عظمت، عظمتی است که فراتر از بیان با کلام و تصویر کشیدن با دوربین است.
گلایه‌های وزیر بهداشت:/ عده‌ای پول پارو می‌کنند و پزشکان اندوه جارو می‌کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم روز پزشک با تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی کشور، اظهار داشت: درود به روح بزرگ شهدای پزشک چه آنها که در دفاع مقدس شهید شدند و چه آنها که مدافعان حرم شدند و چه نازنینانی که در جریان مدیریت کرونا در بالین بیماران گرفتار شدند وامیدواریم با امام حسین (ع) مشهور شوند.

وی ادامه داد: در این روزها و شب‌ها عظمت این کار بزرگ پزشکان، پرستاران ، بهورزان ، تکنسین های اورژانس، هوشبری، اتاق عمل که بارها و بارها در مجموعه این سالها مورد کم لطفی و حتی اهانت نیز قرار گرفتند مورد تکریم قرار می‌دهیم.

 وزیر بهداشت افزود: کار پزشکان خریدن اندوه و فروختن جان است که با هیچ معیار مادی نمی‌توان قیاس کرد. بعضی اوقات حرف از تعرفه زده می‌شود که من شرمسار می‌شوم؛ مگر می‌شود دقایقی که برق قطع می‌شود این عزیزان روی سینه بیمار خمیده و اقیانوسی عرق می‌ریزند را وصف کرد.

نمکی یادآور شد:‌ آیا زمانی که عده‌ای دارند پول پارو می‌کنند و این پزشکان اندوه جارو می‌کنند را با می‌توان با چیزی قیاس کرد و این عظمت، عظمتی است که فراتر از بیان کلام و تصویر کشیدن با دوربین است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید