عضو هیات رئیسه مجلس مدعی شد

نزدیک به صفر شدن فروش نفت ایران

کدخبر: ۳۵۷۳۹۵
اقتصادنیوز: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه همکاری دولت و مردم همیشه راهگشا بوده، گفت: هرجایی که مردم و دولتمردان درکنار هم بودند مشکلات حل‌شده و هر جا که بین مردم و دولت فاصله افتاده مشکلات لاینحل باقی‌مانده است.
نزدیک به صفر شدن فروش نفت ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا احمد امیرآبادی فراهانی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری در سالن کرامت استانداری اضافه کرد: مسوولان در شرایط سخت بودجه‌ای و معیشتی بارویی گشاده به بین مردم بروند و شنونده مشکلات و دغدغه‌های مردم باشند.

وی افزود: مجلس به دولت کمک خواهد کرد تا در سال آخر دولت تدبیر و امید برخی پروژه‌های نیمه‌کاره و برنامه‌های دولت به نحو شایسته‌ای انجام بگیرد.

امیرآبادی گفت: مجمع نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خدمت مدیران دستگاه‌های اجرایی برای افزایش روح وحدت و همدلی است.

وی اضافه کرد: اداره کشور در شرایط کنونی بسیار سخت و دشوار است.

به گفته امیرآبادی، فروش نفت به‌عنوان یکی از منابع درآمدی کشور نزدیک صفر رسیده و با مشکل تامین منابع مواجه هستیم.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با همه تلاش‌های دشمنان کشور اداره شده و منابع اجتناب‌ناپذیر هزینه‌ها، حقوق کارکنان و مایحتاج مردم مشکلی پیش نیامده است.

وی اظهار داشت: اگر این حجم از فشار به هر کشوری جز ایران وارد می‌شد ممکن بود سرنوشت دیگری پیدا کنند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: چهره پلید و غیرانسانی آمریکا در ماجرای کرونا بیش از همیشه مشخص شد.

نماینده قم مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بر غم ادعای آمریکایی‌ها در تحریم نبودن ایران در بخش داروهای ضروری، اما این اتفاق افتاده و در این زمینه تحریم هستیم.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید