پیشنهاد بادامچیان برای پاسخ به فعال شدن مکانیسم ماشه

کدخبر: ۳۵۷۴۲۵
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به تلاش آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه، گفت: معقول ترین واکنش، خروج ایران از برجام و حتی خروج از ان پی تی است.
پیشنهاد بادامچیان برای پاسخ به فعال شدن مکانیسم ماشه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شرارت آمریکا در فعال کردن مکانیزم ماشه، اظهار داشت: ملت عاشورایی را از مکانیزم ماشه نترسانید. آمریکا در پیشنهاد طرح تداوم تحریم تسلیحاتی در شورای امنیت سازمان ملل شکست سختی خورد و حالا که از لحاظ دیپلماتیک زحمی است، می‌خواهد دوباره شانس خود را در مقابله با ملت ایران در این شورا بیازماید. تمام دنیا می فهمند دولتی که یک قرارداد بین المللی را زیر پا گذاشته و آن را پاره کرده است نمی تواند به مفادی از آن قرارداد استناد کند. اما ترامپ و پمپئو با قلدری، جامعه جهانی را وادار به امری می کند که با هیچ یک از موازین بین المللی و حقوقی سازگار نیست.

وی ادامه داد: ترامپ تصور دارد ما را از بازگشت تحریم های سازمان ملل می ترساند. ۴۰ سال تحریم مگر در اراده ملت ایران تأثیری داشت که ترامپ اقدام به تهدید می کند؟

وی درباره واکنش احتمالی ایران در این رابطه تأکید کرد: معقول ترین واکنش، خروج ایران از برجام و حتی خروج از ان پی تی است. هزینه این خروج به گردن آمریکا و اروپاست.

بادامچیان در ادامه و در پاسخ به تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود که ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم. ۴۰ سال است استکبار جهانی در نبرد سخت و نرم، ملت ما را آزموده است. لذا آنها نباید آزموده را دوباره و چندباره بیازمایند. هرگونه تحرک سیاسی و نظامی در منطقه علیه مقاومت و علیه ملت ما، با پاسخ سخت ملت ایران و نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید