وضعیت محمدرضا شجریان پس از ترخیص از بیمارستان

کدخبر: ۳۵۷۶۰۲
محمدرضا شجریان عصر دوشنبه ـ سوم شهریور ماه ـ پس از ۹ روز بستری شدن در بیمارستان به منزلش بازگشت. پس از اعلام این خبر، پزشک معالج استاد آواز ایران در ویدیویی آخرین وضعیت جسمانی او را تشریح کرد.
وضعیت محمدرضا شجریان پس از ترخیص از بیمارستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسن عباسی ـ پزشک معالج محمدرضا شجریان ـ که در مدت بستری شدن این هنرمند در بیمارستان به تناوب مردم و رسانه ها را از آخرین شرایط سلامتی وی مطلع می کرد، در این ویدیو که روی صفحه بیمارستان جم قرار گرفته، گفته است: «ایشان امروز از بیمارستان ترخیص شدند و ادامه معالجاتشان در بیرون از بیمارستان ادامه خواهد داشت. همه همکاران بیمارستان در تخصص‌های مختلف همیشه در دسترس ما هستند و خود بنده هم هر روز در خدمت استاد هستم و تغییرات را کنترل می‌کنیم و هر کاری که لازم باشد برای ایشان انجام می‌دهیم. به امید بهبودی بیشتر و روزهای بهتر»

بیمارستان جم شنبه اول شهریور ماه با انتشار اطلاعیه شماره ۸ خود از انجام اقدامات لازم برای ترخیص محمدرضا شجریان از مجموعه بیمارستان و انجام ادامه درمان در منزل خبر داده بود.

استاد آواز ایران شنبه، ۲۵ مرداد ماه به دلیل آنچه شوک عفونی خوانده شد، با انتقال به بیمارستان، در بخش آی سی یو (مراقبت‌های ویژه) بستری شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید