ترامپ برای مردم آمریکا چه کار کرد؟

کدخبر: ۳۵۷۶۵۸
کاهش محبوبیت و اعتماد مردم آمریکا از دولت ترامپ در ماه آگوست (شهریور) در حالی رخ می‌دهد که در ماه مارس (خرداد) ۴۴ درصد از مردم آمریکا موافق سیاست‌های دولت ترامپ در پاسخ به بیماری کووید ۱۹ بودند.
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا: براساس نتایج نظرسنجی آسوشیتدپرس، اکثر آمریکایی‌ها بر این باورند که دولت ترامپ در دوران همه گیری ویروس کرونا کاری برای مردم و مشاغل کوچک نکرده است.

در نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات روابط عمومی خبرگزاری آسوشیتدپرس، تنها ۳۱ درصد از مردم آمریکا سیاست‌های دولت ترامپ در مورد پاسخ مناسب با ویروس کرونا را تایید می‌کنند. 

طبق گزارش آسوشیتدپرس، کاهش محبوبیت و اعتماد مردم آمریکا از دولت ترامپ در ماه آگوست (شهریور) در حالی رخ می‌دهد که در ماه مارس (خرداد) ۴۴ درصد از مردم آمریکا موافق سیاست‌های دولت ترامپ در پاسخ به بیماری کووید ۱۹ بودند. 

خبرگزاری آسوشیتدپرس با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در ادامه می‌نویسد، مجمع ملی جمهوریخواهان برای حمایت از رییس جمهوری در حالی برگزار می‌شود که مردم آمریکا با بدبینی به دولت ترامپ نگاه می‌کنند. 

براساس این گزارش، یکی از چالش‌های ترامپ با آغاز مجمع ملی جمهوریخواهان متقاعد کردن شهروندان آمریکایی‌ برای تغییر و یا بهبود سیاست‌ها در مقابله با بحران ویروس کرونا خواهد بود. 

وایت آیرس رییس مرکز تحقیقاتی نورث استار گفت: ترامپ برای متقاعد کردم مردم آمریکا نیازمند ارائه راهبرد جدید است نباید فقط به لفاظی‌های تکراری اکتفا کند. 

مجمع ملی حزب جمهوریخواهان روز دوشنبه در نخستین نشست خود، به طور رسمی دونالد جی ترامپ را با اکثریت آرا به عنوان نامزد انتخاباتی این حزب در رقابت‌ ریاست جمهوری امسال آمریکا برگزید. 

مجمع ملی جمهوریخواهان بعدازظهر دوشنبه با سخنرانی سناتور تیم اسکات، استیو اسکالیز و نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل آغاز شد. 

تنها ۷۰ روز به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا باقی مانده و اکثر نظرسنجی‌ها از احتمال پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در این انتخابات گزارش منتشر می‌کنند. 

با شیوع ویروس کرونا و ناکارآمدی دولت ترامپ در مهار این ویروس مرگبار، حتی جمهوریخواهان نیز تمایلی به حمایت از ترامپ در انتخابات آتی ندارند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید