روس ها در شمال شرق سوریه مستقر می شوند/افزایش فعالیت های ترورسیتی

کدخبر: ۳۵۷۸۰۹
اقتصادنیوز: ارتش روسیه بار دیگر اعلام کرد، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برای ادامه جنگ علیه دمشق تروریست‌های "سابق" را در پایگاه التنف در جنوب سوریه آموزش می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا: براساس اعلام سایت شبکه المیادین، ارتش روسیه امروز، سه‌شنبه به گزارش‌های اطلاعاتی درباره انتقال رهبران داعش در سوریه توسط نیروهای آمریکایی اشاره کرد.

براساس بیانیه ارتش روسیه، تروریست‌هایی که در منطقه دور دست و بیابانی در مرکز سوریه حضور دارند روند بازسازی سوریه را تعطیل می‌کنند. آمریکا تنها طرفی است که از این وضعیت سوء استفاده می‌کند تا تداوم حضور غیرقانونی‌اش را توجیه کند.

سخنگوی ارتش روسیه در سوریه از استقرار نظامی در شمال شرق سوریه خبر داد.

این سخنگو افزود: تروریست‌ها از طریق فعالیت‌هایشان مانع از بازسازی اجتماعی، اقتصادی سوریه و برقراری روابط قبایل محلی و دمشق می‌شوند و این وضعیت در وهله اول به نفع آمریکاست و به آن اجازه می‌دهد برای حضورش در شرق کشور بهانه داشته باشد.

براساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، باقی‌مانده‌های داعش که در سوریه فعالند آموزش‌هایی را در مناطقی که در اشغال آمریکا هستند، می‌بینند که از جمله آنها منطقه التنف و مناطق تحت اشغال آمریکا در شرق فرات است.

سخنگوی ارتش روسیه در سوریه گفت: فعالیت‌های تروریستی در مرکز سوریه افزایش یافته که می‌تواند نشانگر برنامه عفو افراد مسلح "سابق" از سوی هم‌پیمانان کرد واشنگتن باشد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید