توئیت موسوی درباره شکست کامل آمریکا در برابر ⁧‫ایران‬⁩ در شورای امنیت

کدخبر: ۳۵۷۸۳۷
اقتصادنیوز: سفیر ایران در باکو با اشاره به موضع رئیس شورای امنیت درباره درخواست آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه در توئیتی نوشت: آمریکا‬⁩ به سوی انزوای بیشتر و شکست کامل در برابر ⁧‫ایران‬⁩ در شورای امنیت.
توئیت موسوی درباره شکست کامل آمریکا در برابر ⁧‫ایران‬⁩ در شورای امنیت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس: سید عباس موسوی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در باکو و سخنگوی سابق وزارت امور خارجه امشب (سه شنبه) پس از اظهارات رئیس شورای امنیت درباره درخواست آمریکا از شورای امنیت برای فعال کردن مکانیسم ماشه در توئیتی نوشت: آمریکا‬⁩ به سوی انزوای بیشتر و شکست کامل در برابر ⁧‫ایران‬⁩ در شورای امنیت ...

رئیس شورای امنیت در پاسخ به پرسش نمایندگان روسیه و چین برای اعلام موضع درباره درخواست آمریکا برای پیشبرد مکانیسم بازگشت تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد این شورا در جایگاهی نیست که اقدامات بیشتری در این خصوص انجام دهد.

محمدجواد ظریف نیز امشب سه‌شنبه با اشاره به درخواستی که «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا به نیابت از دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران تقدیم رئیس شورای امنیت کرده بود در توئیتر نوشت: «قلدری قانون‌گریزانه پامپئو یک بار دیگر آمریکا را منزوی کرد: با آنکه ایالات متحده مانع رایزنی در شورای امنیت درباره ابلاغیه غیرقانونی‌اش در روز جمعه شد، اعضای حاضر در نشست امروز در این شورا در خصوص مسائل خاورمیانه تلاش آمریکا را باطل و بلااثر دانستند. وقت آن است دونالد ترامپ از گوش دادن به حرف‌های نوچه‌های زورگو دست بردارد.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید