فعالیت تمام‌وقت ۳ مرکز عرضه بهداشتی دام در تهران

کدخبر: ۳۵۷۹۷۶
​اقتصادنیوز :‌مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: مراکز سه‌گانه عرضه بهداشتی دام این سازمان در روزهای پنجشنبه ششم، جمعه هفتم و شنبه هشتم شهریور مصادف با روز تاسوعا از ۷ صبح تا ۸ شب یک‌سره باز بوده و به‌صورت تمام‌وقت آماده ارائه خدمات هستند.
فعالیت تمام‌وقت ۳ مرکز عرضه بهداشتی دام در تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم؛ سید سعید راد با تأکید بر اینکه حفظ سلامت شهروندان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است، اظهار کرد: مراکز مذکور از ابتدای ماه محرم با افزایش تعداد کادر بهداشتی و ارتقای ظرفیت خدماتی به منظور تأمین دام مورد نیاز و نظارت بر عرضه و ذبح آنها، در خدمت عموم شهروندان و عزاداران حسینی هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از فعالیت تمام‌وقت جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام در روزهای منتهی به عاشورا خبر داد و تأکید کرد: ساعات کار این مراکز در این ایام، 4 ساعت افزایش یافته و از 7 صبح تا 8 شب بدون وقفه مشغول به کار هستند تا شهروندان با آرامش خاطر و آسودگی خیال برای انتخاب و خرید دام مورد نیاز خود اقدام کنند.

گفتنی است نشانی سه جایگاه‌‌ عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که به منظور انجام قربانی و ادای نذری به شرح زیر اعلام شده است:

1- جایگاه منطقه 4 به نشانی: تهرانپارس، حکیمیه، خیابان سازمان آب (شهید برادران باباییان)، کوچه شیدا

2- جایگاه منطقه 15 به نشانی: بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از گردنه تنباکویی، نرسیده به بازار گل امام رضا(ع)

3- جایگاه منطقه 18 به نشانی: بزرگراه آزادگان، بعد از ورودی احمدآباد مستوفی، گلستان سوم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید