اولین حمله معاون بایدن به ایران

کدخبر: ۳۵۸۰۴۸
کاملا هریس که به تازگی به عنوان معاون جو بایدن در رقابت های 2020 انتخاب شده و یکی از چهرهای حامی برجام است در اولین موضع گیری آشکار خود علیه ایران گفت:نمی گذاریم ایران به سلاح هسته ای برسد.
اولین حمله معاون بایدن به ایران

«کامالا هریس»، کاندیدای معاونت ریاست‌جمهوری حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا می‌گوید که دولت بایدن  در صورت پیروزی  به ایران اجازه دست‌یابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.


بیشتر بخوانید؛

حمله انتخاباتی ترامپ: بایدن باید پیش از مناظره تست مواد مخدر بدهد


به گزارش  فارس خبرنگار شبکه ان‌بی‌سی به نقل از هریس نوشت: «بگذارید شفاف سخن بگویم، ما به ایران اجازه نمی‌دهیم به سلاح اتمی دست یابد. در همین حال، اطمینان حاصل خواهیم کرد که اسرائیل از حمایت ناگسستنی ایالات متحده برخوردار است و دولت باید برای اعطای کمک به اسرئیل شرط نمی گذارد.»

بر اساس گزارش برخی منابع دیگر، معاون جو بایدن که در یک مراسم گردآوری کمک مالی برای کارزار انتخاباتی دموکرات‌ها سخن می‌گفت ادعا کرد که برجام راه دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای را بسته بود.

کامالا هریس در تاریخ سی‌ام مردادماه امسال رسما به‌عنوان نامزد معاونت ریاست‌جمهوری حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ معرفی شد. وی عضو مجلس سنای آمریکا از ایالت کالیفرنیاست.

ادعای هریس در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده که سلاح‌ هسته‌ای جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید