هشدار؛ به این استان سفر نکنید، حال بیماران کرونا وخیم است

کدخبر: ۳۵۸۱۸۲
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: همچنان وضعیت کرونا در گیلان قرمز است و از مردم به ویژه گیلانیان مقیم خارج از استان درخواست داریم به این استان مسافرت نکنند.
هشدار؛ به این استان سفر نکنید، حال بیماران کرونا وخیم است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت عزاداری سرو و سالار شهیدان امام حسین (ع) و با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در گیلان گفت: همچنان وضعیت کرونا در گیلان قرمز است و از  مردم به ویژه گیلانیان مقیم خارج از استان درخواست داریم به این استان مسافرت نکنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ماسک زدن را یک اصل مهم و اساسی در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا دانست و عنوان کرد: از مردم می خواهیم حتما فاصله گذاری فیزیکی را به ویژه در اماکن سربسته و شلوغ رعایت کنند.

حیدرزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر360 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند یادآور شد: حال 70 بیمار کرونایی در استان وخیم است.

وی بر لزوم رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: اگر مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند و همچون در شرایط عادی در اجتماعات حضور فعالانه داشته باشند، یقینا شمار مبتلایان در استان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید