بایدن توصیه نانسی پلوسی را نپذیرفت!

کدخبر: ۳۵۸۲۴۱
اقتصادنیوز: جو بایدن نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری۲۰۲۰ آمریکا برخلاف توصیه‌های نانسی پلوسی اعلام کرد: حاضر به مناظره با ترامپ هستم.
بایدن توصیه نانسی پلوسی را نپذیرفت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بایدن در مصاحبه با شبکه ‌ام اس ان بی‌سی گفت: با وی مناظره می‌کنم و مناظره برگزار می‌شود. 

وی با متهم کردن ترامپ به دروغگویی گفت: در مناظره به راستی آزمایی وی می‌پردازم. 

نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: همه می‌دانند که این مرد (ترامپ) تمایلی به گفتن حقیقت ندارد. 

بایدن در حالی برای مناظره با ترامپ اعلام آمادگی می‌کند که  پنحشنبه شب پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا به وی توصیه کرد تا با ترامپ مناظره نکند. 

پلوسی روز پنجشنبه در نشست خبری هفتگی خود گفت: بایدن نباید به این مناظره اهمیت بدهد؛ مناظره باید محلی برای گفت‌وگو با مردم آمریکا و نه برای دغلکاری باشد. 

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: به هیچ گفت‌وگویی با او حتی مناظره برای ریاست جمهوری آمریکا مشروعیت نخواهم داد. می‌دانم که ستاد انتخاباتی بایدن طرز دیگری می‌اندیشد اما فکر کردم چیزی که در سال ۲۰۱۶ انجام داد، زننده بود. 

پلوسی اضافه کرد: بسیار ناامید شدم وقتی که رئیس جمهوری به هیلاری کلینتون گفت به جایگاهت بازگرد و احتمالا این بار هم این روش را تکرار خواهد کرد. این مساله باعث تنزل کرامت ریاست جمهوری است کاری که او هر روز انجام می‌دهد. 

دونالد ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ با هیلاری کلینتون رقیب دموکرات خود، از شگرد اهانت و تحقیر طرف مقابل به کرات استفاده کرد و در این رابطه هم مستندی با نام «ترامپ، هنر اهانت» در آمریکا ساخته شده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید