نظر مربی سابق استقلال درباره مجیدی

کدخبر: ۳۵۸۲۵۰
مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی در دیدار مقابل پرسپولیس اثبات کرد در آینده خیلی نزدیک به سرمربی بسیار بزرگی تبدیل خواهد شد.
نظر مربی سابق استقلال درباره مجیدی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بیژن طاهری در خصوص شهرآورد نود و سوم پایتخت که با پیروزی ۶ بر ۳ آبی‌پوشان در ضیافت پنالتی‌ها همراه بود، گفت: شهرآورد بسیار خوبی را مشاهده کردیم اما پرسپولیس باید در نیمه نخست مسابقه گل‌های بسیار بیشتری به ثمر می‌رساند. پرسپولیس در نیمه اول عملکرد خیلی ضعیفی داشت و استقلال نیز موقعیت‌های خوبی را از دست داد.

وی با تمجید از عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی، ادامه داد: استقلال در این مسابقه بسیار حساب شده عمل کرد و فرهاد مجیدی با شناختی که از بازیکنان خود داشت توانست پیروز مسابقه باشد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: فرهاد مجیدی در این مسابقه بسیار با تجربه‌تر از یحیی گل محمدی عمل کرد و ثابت کرد که توانایی سرمربیگری استقلال را دارد و می‌تواند به مربی بسیار بزرگی تبدیل شود. بازیکنان با مجیدی ارتباط بسیار خوبی گرفته‌اند و وقتی بازیکن مربی را دوست داشته باشد برای او هر کاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: امروز تعویض‌های استقلال بسیار خوب بود و این موضوع یکی از عوامل برد تیم بود. استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است و برای این تیم تفاوتی ندارد در فینال با چه تیمی مسابقه خواهد داد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: به اعتقاد من استقلال در جام حذفی با قدرت قهرمان خواهد شد و یک جام مهم به هواداران تقدیم خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید