ترامپ رسما نامزد جمهوری خواهان شد

کدخبر: ۳۵۸۲۶۹
رئیس‌جمهور آمریکا طی سخنرانی پذیرش رسمی نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات پیش‌رو، گفت نامزد حزب دموکرات نه تنها ناجی آمریکا نیست بلکه آن را ویران خواهد کرد.
ترامپ رسما نامزد جمهوری خواهان شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا صبح امروز (جمعه به وقت تهران) با حضور در مراسم روز پایانی کنوانسیون حزب جمهوری‌خواه، رسماََ نامزدی این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر را پذیرفت.

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، ترامپ طی سخنرانی یک ساعت و نیمه در این مراسم، از دستاویزهای متعددی برای جمع کردن رأی استفاده کرد، از مبارزه با ویروس «کووید۱۹» گرفته تا اعزام اولین فضانورد به سیاره مریخ!

این رسانه‌ها اما نوشتند ترامپ در حالی از مبارزه با ویروس کروناصحبت کرد و چین را به دلیل شیوع این بیماری به باد انتقاد گرفت که اکثریت ۱۵۰۰ حضار شرکت‌کننده در این مراسم که به فاصله بسیار کمی از یکدیگر ایستاده بودند، از ماسک تنفسی استفاده نمی‌کردند.

وی همچنین در ادامه تلاش‌ها برای تخریب «جو بایدن» رقیب انتخاباتی خود از حزب دموکرات، با بیان اینکه این ماراتن ریاست‌جمهوری مهمترین انتخابات در تاریخ آمریکاست، گفت مردم باید بین نجات دادن رؤیای آمریکایی (دولت خودش) و تسلیم شدن در برابر جریان رادیکال که افسار آشوب‌طلبان، طغیان‌گران و مجرمان خشن را باز می‌گذارد، یکی را انتخاب کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا در حمله به حزب دموکرات اظهار داشت: «آنها ملت شروری (آمریکایی‌ها) را می‌بینند که باید به خاطر گناهانش مجازات شود. جو بایدن ناجی آمریکا نیست و اگر فرصتش را به دست بیاورد ویرانگر عظمت آمریکا خواهد بود».

ترامپ با ادعای اینکه به دلیل دیوارهایی که در مرز با مکزیک کشیده، اکنون مرزهای آمریکا امن‌تر از گذشته است، افزود: «دیوار به زودی کامل خواهد شد و بیشتر از چیزی که انتظار داشتیم مفید است».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید