خبر بد کرونایی از مسافران گیلان

کدخبر: ۳۵۸۵۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری شدن 75 بیمار جدید کرونایی در استان، گفت: از این تعداد 15 نفر مسافر هستند.
خبر بد کرونایی از مسافران گیلان

به گزارش اقتصادنیوز، ارسلان سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان گیلان، گفت: متأسفانه به رغم توصیه‌های فراوان برای عدم مسافرت‌های غیر ضرور در روزهای گذشته شاهد افزایش ورود مسافر به استان گیلان بودیم.

وی با بیان اینکه قطعاً نتیجه این مسافرت‌ها در روزهای آینده بر وضعیت بستری بیماران کرونایی در استان گیلان تأثیرگذار خواهد بود، افزود: در حال حاضر 370 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه 75 بیمار کرونایی جدید در استان گیلان شناسایی شده است، اظهار کرد: از این تعداد 15 نفر مسافر هستند.

وی به فرارسیدن عاشورایی حسینی نیز اشاره کرد و گفت: افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در صورت امکان در مراسم فردا شرکت نکنند.

سالاری تأکید کرد: شهروندان گیلانی برای حضور در مراسم عزاداری حتماً ملزومات بهداشتی اعم از ماسک و دستکش را به همراه داشته و از حضور در تجمعات جدا خودداری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید