پیشنهاد جنجال برانگیز ترامپ به مردم آمریکا برای کسب درآمد

کدخبر: ۳۵۸۶۷۰
رئیس جمهور آمریکا به مردم آمریکا پیشنهاد کرد با فروش آنلاین امضای او برای خود کسب درآمد کنند.
پیشنهاد جنجال برانگیز ترامپ به مردم آمریکا برای کسب درآمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسکای نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در بازدید از مناطق توفان زده این کشور، برای کمک به مردم دست به اقدامی عجیب زد که البته  از او چندان هم بعید نبود.

دونالد ترامپ در جریان سفر و بازدید از مناطق توفان زده لوییزیانا و تگزاس از مردم این مناطق خواست تا با گرفتن امضای او آن را در یک سایت آنلاین به فروش برسانند.

بنا به گزارش باشگاه خبرنگاران، ترامپ در این بازدید با بروز دادن خلق و خوی کاسبی خود، با نشستن پشت میزی به مردم پیشنهاد می‌داد از او امضا بگیرند، این در حالیست که کسی از او درخواست امضا نکرده بود.

او خطاب به مردم مناطق توفان زده آمریکا گفت: این را بگیرید و در سایت ebay به قیمت ۱۰ هزار دلار به فروش برسانید.

رئیس جمهور آمریکا برای اقدامات و پیشنهاد‌های عجیب و غریب خود در مسائل مختلف شهره است.

مقامات آمریکایی روز شنبه اعلام کردند در پی ورود توفان «لورا» به بخش‌هایی از ایالت جنوبی لوئیزیانا دست کم ۱۴ تن جان خود را از دست داده‌اند. در همین حال، مقامات تگزاس چهار مورد مرگ را گزارش کردند که سه مورد ناشی از مسمومیت با مونوکسیدکربن بود و قربانی چهارم بر اثر سقوط درخت کشته شده بود.

توفان لورا از گروه توفان‌های مقوله ۵ است که از روز پنجشنبه از خلیج مکزیک وارد سواحل جنوبی آمریکا شده است. گفته می‌شود سرعت این توفان که همراه با باران است به ۲۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. گفته می‌شود این توفان که از نوع گرمسیری است با ورود به خشکی تنزل می‌یابد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید