واقعیت خبر کشته شدن مامور شهرداری اهواز

کدخبر: ۳۵۹۳۵۱
اقتصادنیوز :جانشین فرماندهی انتظامی اهواز با تکذیب شایعه کشته شدن رییس اجراییات شهرداری اهواز گفت: برخورد جدی با نشر دهندگان این شایعات و مخلان آرامش جامعه در دستور کار است.
واقعیت خبر کشته شدن مامور شهرداری اهواز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،سرهنگ کیومرث کشوری  بیان کرد: در روزهای گذشته خبری مبنی بر کشته شدن بهنام علیزاده رییس اجراییات شهرداری اهواز در فضای مجازی خوزستان منتشر شده که این خبر کاملا کذب است.

وی افزود: متاسفانه منتشر کنندگان، خبر درگیری در منطقه ابوالفضل اهواز بین امام جماعت و ماموران اجراییات شهرداری را ابزاری برای تشویش اذهان عمومی قرار داده و شایعه کشته شدن مامور اجراییات را به این حوادث ربط داده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز ادامه داد: اگرچه چند روز پیش در منطقه ابوالفضل اهواز و هنگام اجرای حکم رفع تصرف زمین، بین امام جماعت و برخی افراد گفت‌وگوی لفظی ایجاد شد اما با میانجیگری بزرگان استان این سوتفاهم برطرف شد ولی متاسفانه افرادی همواره سعی دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی گفت:بی شک نیروی انتظامی با استفاده از توانمندی خود برای شناسایی منتشرکنندگان این شایعات برخورد جدی خواهد داشت و در این خصوص نیز هماهنگی با مرجع قضایی برای برخورد با منتشرکنندگان این خبر در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید