ادعای جنجالی مقامات اسرائیل

کدخبر: ۳۵۹۹۲۸
مقامات صهیونیستی مدعی شدند که کشور‌های عربی دیگری نیز در صف امضای توافقی مشابه با رژیم اشغالگر مانند توافق با امارات به طمع دریافت امتیازات و مشوق‌های اقتصادی آمریکا هستند.
ادعای جنجالی مقامات اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، پس از گذشت چند روز از توافق ننگین میان تل‌آویو و ابوظبی برای عادی‌سازی روابط، اکنون رژیم صهیونیستی مدعی است که کشور‌های عربی دیگری نیز در صف امضای توافقی مشابه با رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند.

مقامات صهیونیستی مدعی شدند کشور‌های عربی در حال صف کشیدن برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند، و بحرین در صدر آن‌ها قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رسانه صهیونیستی عاروتص‌شوع اعلام کردند دولت آمریکا نیز در این روند دخیل بوده و مقامات آمریکایی از طریق به این کشور‌ها از جمله بحرین، تلاش می‌کنند با مشوق‌هایی مانند توافق اقتصادی، آن‌ها را به امضای توافق سازش با رژیم صهیونیستی سوق دهند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که عادی‌سازی روابط اسرائیل با بحرین احتمالا بعد از مراسم امضای توافق امارات با رژیم صهیونیستی که قرار است طی هفته‌های آتی در کاخ سفید برگزار شود، انجام می‌گیرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه گذشته اعلام کرد کوزوو به عنوان بخشی از گفت‌وگو‌های خود با ایالات متحده برای عادی‌سازی و برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی به توافق رسیده است.

دولت صربستان نیز اعلام کرده است سفارت خود در تل‌آویو را به قدس اشغالی انتقال خواهد داد و در حال عادی‌سازی روابط اقتصادی خود با رژیم صهیونیستی است تا بدین وسیله به جذب سرمایه و ایجاد اشتغال بپردازد.

وزارت خارجه فلسطین نیز در واکنش به این موضوع بیانیه‌های رئیس‌جمهور آمریکا درباره موافقت صربستان و کوزوو با افتتاح سفارت در قدس اشغالی را مورد انتقاد قرار داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید