کتابی که همه روابط پرحاشیه رییس جمهور آمریکا را فاش می کند

افشاگری وکیل ترامپ علیه او

کدخبر: ۳۶۰۰۵۰
کتاب مایکل کوهن وکیل شخصی دونالد ترامپ قرار است فردا 8 سپتامبر منتشر شود. این کتاب جنجال برانگیز با این عنوان«بی‌وفا؛ یک کتاب خاطرات: داستان واقعی وکیل شخصی سابق رئیس جمهور دونالد ج. ترامپ» در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
افشاگری وکیل ترامپ علیه او

به گزارش اقتصاد نیوز، دونالد ترامپ و نوع ارتباطات او در وجوه مختلف، از سیاسی و اقتصادی گرفته تا راوبط شخصی در سال‌های اخیر همواره با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است. کوهن در کتاب خود تلاش کرده است تا روایت خود از روابط رئیس‌جمهور ایالات متحده را در اختیار خوانندگان کتاب قرار دهد.

در پیشگفتار این کتاب که پیش‌تر منتشر شده است، کوهن به‌عنوان کارچاق‌کن ترامپ، از او به عنوان متقلب، دروغگو، کلاهبردار ، زورگو،  نژادپرست و زن‌ستیز یاد می‌کند.

اتهامات مایکل کوهن به ترامپ چیست؟

به نوشته فوربز شاید نگران کننده‌ترین قسمت کتاب جدید کوهن، وقایع فاش شده کوهن نباشد، بلکه این مساله باشد که با توجه به شناخت ما از رئیس جمهور فعلی آمریکا، هیچ یک از این وقایع غیرقابل باور نیست. 

کتاب کوهن

رابطه نامشروع با استورمی دنیلز

به گزارش ای‌بی‌سی کوهن در این کتاب می نویسد که ترامپ برای ساکت‌کردن استورمی دنیلز بازیگر فیلم‌های پورن پرداخت 130،000 دلار را تأیید کرده بود. دلیل این پرداخت را ترامپ اینگونه بیان کرد که در صورت مشخص شدن ماجرا: «مجبور است مبلغی بسیار بیشتر به همسرش بپردازد». در ادامه طبق اظهارات مایکل کوهن، ترامپ به او گفته بود: «می‌دانم هرگز این پرداخت‌ها نتیجه نمی‌دهد ، اما بسیاری از دوستانم به من توصیه کرده‌اند که پول را پرداخت کنم». «اگر فاش شود، من مطمئن نیستم که چه تأثیری بر طرفداران می‌گذارد. اما شرط می‌بندم که برای آن‌ها جالب و جذاب خواهد که بود که من با یک ستاره فیلم‌های مستهجن رابطه داشتم».

حسرت موقعیت پوتین

به گزارش نیویورک‌تایمز، کوهن تاکید می‌کند، ترامپ شیفته قدرت فراگیر پوتین است. کوهن در توصیف ستایش ترامپ از پوتین می‌نویسد که ترامپ رئیس جمهور روسیه را تحسین می‌کند زیرا او «می‌تواند یک کشور را کاملا تصاحب کند و آن را مانند شرکت شخصی اداره کند، در واقع مانند سازمان خود ترامپ.» 

به همین دلیل ترامپ کوهن را موظف کرده بود کانالی مخفی ارتباطی بین او و پوتین ایجاد کند.

به گزارش ونیتی‌‌فر کوهن همچنین ادعا می‌کند ترامپ، که خود انتظار شکست در رقابت‌های 2016 را داشت، برای پروژه توسعه املاک خود به پوتین نزدیک شده بود. وی رئیس‌جمهور روسیه را راهی برای موفقیت پروژه پیشنهادی برج ترامپ در مسکو می‌دید. کوهن در این‌باره نوشته است: «وطن پرستی و خیانت کاملاً در ذهن او مفاهیمی بی‌ربط بودند. ترامپ از این کارزار برای بدست آوردن پول برای خودش استفاده می‌کرد؛ مبنای نامزدی او در انتخابات ریاست‌جمهوری هم همین بود».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید