به دلیل غیبت ظریف سوال از او به صحن علنی ارجاع شد

کدخبر: ۳۶۰۲۴۲
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که به دلیل حضور پیدا نکردن وزیر خارجه در جلسه امروز برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان، سوالات به صحن علنی ارجاع شد.
به دلیل غیبت ظریف سوال از او به صحن علنی ارجاع شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ابوالفضل عمویی اظهار کرد: قرار بود آقای ظریف امروز برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا کند که این اتفاق رخ نداد، لذا براساس تبصره یک ماده ۲۱۸ و بند یک ماده ۲۱۷ قانون آیین نامه داخلی مجلس، سوال این نمایندگان به هیات رئیسه جهت قرار دادن در دستور مجلس و طرح آن در صحن علنی ارجاع شد.

وی یادآور شد: پیش از این یعنی در ۲ مرداد از وزیر خارجه برای پاسخ به سوالات جهت حضور در کمیسیون دعوت شده بود که آن زمان هم در جلسه حضور پیدا نکردند، امروز در نامه‌ای اعلام کردند امکان حضور ندارند، به همین دلیل با توجه به تکرار این اتفاق و این که جلسه دوم دعوت از وزیر خارجه بود طبق آیین نامه سوال به صحن علنی ارجاع شد.

به گفته عمویی، علیرضا سلیمی نماینده محلات، محمد حسن آصفری نماینده اراک، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، زهره الهیان نماینده تهران و حسن نوروزی نماینده رباط کریم متقاضی طرح سوال از وزیر خارجه بودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پایان گفت که کمیسیون امروز به ادامه بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل پرداخت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید