دستگیری یک صراف کلاهبردار در خارج از کشور

کدخبر: ۳۶۰۵۰۹
دادستان مرکز فارس از دستگیری صرافی که 2 سال قبل در شیراز کلاهبرداری کرده و گریخته بود در خارج از کشور خبر داد.
دستگیری یک صراف کلاهبردار در خارج از کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا: حیدر آسیابی گفت: فردی در شیراز با راه اندازی یک صرافی غیرمجاز در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان وجه از شهروندان کلاهبرداری کرده و از کشور به مقصد ترکیه گریخته بود.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی قوه قضائیه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس خاطرنشان کرد: از آنجایی که این فرد به ترکیه ورود غیرمجاز داشته، در آنجا بازداشت شد و در حال رایزنی بودیم تا این فرد به کشور استرداد شود.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده از ناحیه دادستانی کل کشور، وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری، مکاتبات عدیده‌ای برای استرداد این فرد انجام شد، حال آنکه متهم در کشور ترکیه مدعی بود که جرم وی سیاسی است و با این ادعا مانع استرداد خود به کشور شده بود.

آسیابی با تاکید بر اینکه پرونده این شخص جزو پرونده‌های ویژه‌ای بود که از ناحیه دستگاه قضایی پیگیری می‌شده است، گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد به ویژه با پیگیری اداره کل امور بین الملل قوه قضاییه، متهم امروز وارد مرز ایران شد. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه متهم حدود دو سال متواری بوده و شکات متعددی داشته است، گفت: متهم از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده و در حال انتقال به شیراز است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید