نتانیاهو خواستار رسیدگی به سابقه بازرسانی شد که وی را متهم به فساد کردند

کدخبر: ۳۶۰۵۸۴
نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام تحقیقات درمورد بازرسانی که وی را به فساد متهم کردند، خواستار شد. اقدامی‌ که به گفته منتقدان وی تلاشی برای منحرف کردن توجهات از نحوه تعامل با بیماری همه گیر کرونا است.
نتانیاهو خواستار رسیدگی به سابقه بازرسانی شد که وی را متهم به فساد کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سایت روسیا الیوم نوشت، برخی نمایندگان معارض، با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را متهم به تلاش برای تضعیف اعتبار سیستم قضایی اسرائیل در شرایطی نمودند که وی با اتهاماتی از جمله رشوه، کلاهبرداری و خیانت در امانت رو به رو است. این در حالیست که نتانیاهو ارتکاب هرگونه تخلف را انکار می‌کند.

حزب راست گرای لیکود به ریاست نتانیاهو و متحدان سیاسی آن اخیرا خشم خود را از گزارش شبکه 12 رژیم صهیونیستی ابراز نمودند که به امتناع پلیس و دادستانی از افشای آنچه تضاد منافع در کار بازپرس پرونده های نتانیاهو خوانده شده، اشاره داشت.

نتانیاهو عصر روز چهارشنبه در آغاز جلسه حزب راستگرای لیکود گفت: روشن است که پلیس و دادستانی تصمیمات سیاسی مغایر با عدالت و قانون را برای سرنگونی نخست وزیر راستگرا اتخاذ می‌کنند .این اقدام باید مورد تحقیق قرار گیرد.

نتانیاهو بارها پلیس و دادستانی را به جانبداری علیه خود متهم کرده است.

سخنگوی دفتر دادستان کل اسرائیل از اظهار نظر در مورد اظهارات نتانیاهو و گزارش شبکه تلویزیونی خودداری کرد.

یائیر لبید، رهبر اپوزیسیون تقاضای نتانیاهو برای تحقیق در مورد نمایندگان دادستانی را "دیوانگی" توصیف کرد.

لبید که از منتقدان جدی سیاست‌های نتانیاهو در مبارزه با کرونا است، در حساب توییتری خود نوشت: نتانیاهو به دنبال از بین بردن دموکراسی در اسرائیل است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید