تحقیر وزیرخارجه بحرین در آمریکا

کدخبر: ۳۶۱۵۱۰
اقتصادنیوز؛ عبداللطیف الزیانی، وزیر امور خارجه بحرین هنگام ورود به واشنگتن برخلاف پروتکل‌های دیپلماتیک با استقبال سرد و به نوعی تحقیرآمیزی مقامات آمریکایی روبرو شد.
تحقیر وزیرخارجه بحرین در آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ پایگاه اطلاع‌رسانی " ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه " بحرین روز سه شنبه با اشاره به سفر دیروز الزیانی وزیر امور خارجه این کشور به واشنگتن نوشت: مقامات آمریکایی توافق بحرین با رژیم اسرائیل را که از آن به عنوان "توافق بزرگ" نام می‌برند، بزرگی این توافق را با تحقیر و اهانت به رژیم آل خلیفه در هم آمیختند.     

این پایگاه اطلاع‌رسانی با اشاره به اینکه الزیانی وزیر امور خارجه بحرین فقط توسط هیات کوچک و سطح پایینی از مقامات آمریکایی در فرودگاه مورد استقبال قرار گرفت، افزود: این، کوچک شمردن مزدوران آمریکا است که به عنوان یک سرباز، دستورات [ آمریکا ] را برای حفظ تاج و تخت و ادامه غارت ثروت مردم بدون چون و چرا انجام می‌دهند، حتی اگر حیثیت آن‌ها از بین برود. 

 ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در ادامه افزود: این حال و روز برخی از رژیم‌های مزدور عرب است که با اطاعت از "دونالد ترامپ " می‌خواهند با ساز و برگ نظامی خود، آن‌ها را در برابر خشم مردم یا آنچه آن‌ها تهدید ایران می‌دانند، حفظ کنند و این مزدوران در مقابل رسانه‌های مختلف بیش از آنچه در اتاق‌های در بسته انجام می‌شود،  بسیار تحقیر می‌شوند. 

" عبداللطیف بن راشد الزیانی " وزیر خارجه بحرین دیروز برای امضای توافق سازش چهار جانبه میان امارات، بحرین، رژیم اسرائیل و آمریکا که از سوی فلسطینی‌ها به عنوان "خنجری از پشت" تعبیر شده، وارد واشنگتن شد. 

بحرین جمعه گذشته در بیانیه مشترک با آمریکا و رژیم اسرائیل از توافق بر سر ایجاد روابط کامل دیپلماتیک با این رژیم  خبر داده بود. 

مراسم امضای قرارداد توافق بین رژیم اسرائیل، امارات و بحرین قرار است با صحنه‌گردانی آمریکا امروز ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید به امضای سران چهار طرف برسد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید