گرانی خودرو صدای رئیس جمهور را هم درآورد

کدخبر: ۳۶۱۵۶۲
انتقادات صریح روحانی از گرانی خودرو رئیس جمهور گفت: اخلال در چرخه توزیع، عرضه و فروش کالا و ایجاد آشفتگی در بازار هم زندگی و معیشت مردم و هم آرامش روانی جامعه را دچار مشکل می کند.
گرانی خودرو صدای رئیس جمهور را هم درآورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با بیان اینکه با توجه به واقعیت افزایش تولید و عرضه خودرو در دو ماه اول سال ۹۹ نسبت به سال گذشته، نباید شاهد عدم تعادل در بازار خودرو باشیم، گفت: اخلال در چرخه توزیع، عرضه و فروش کالا و ایجاد آشفتگی در بازار هم زندگی و معیشت مردم و هم آرامش روانی جامعه را دچار مشکل می کند.

رییس جمهوری تصریح کرد: وزارت صمت می بایست طبق ماموریت و وظایف خود با هماهنگی اصناف و تولید کنندگان اقدامات فوری و لازم را برای تنظیم قیمت کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم که تاثیرات پایه ای بر زندگی مردم دارند، انجام دهد.

روحانی با تاکید بر اینکه در این مسیر باید سیستم واسطه گری رانت جویانه حذف و نحوه خرید و فروش برای مصرف کنندگان واقعی اصلاح شود، افزود: این اقدامات باید به فوریت انجام گرفته و سریعا به مردم در این خصوص اطلاع رسانی شود و اگر در این مسیر مواردی وجود دارد که می تواند مورد استفاده و سودجویی قرار بگیرد باید سریعا رفع و با هماهنگی و مساعدت نهادهای مرتبط این مسیر متوقف شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید