توجیه بن زاید درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

کدخبر: ۳۶۱۵۶۵
وزیر خارجه امارات در راستای توجیه و تبلیغ عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تاکید کرد، عادی‌سازی نشان می‌دهد که مردم از جنگ و نزاع خسته شده‌اند و دنبال ثبات هستند.
توجیه بن زاید درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

به گزارش اقتادنیوز به نقل از ایسنا، عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال ادعا کرد: عادی‌سازی روابط نشان می‌دهد ملت‌ها از نزاع و درگیری خسته شده و به دنبال صلح و ثبات هستند. توافق با اسرائیل به مثابه فرصتی برای تعامل با مسائل مهم منطقه است. امارات و اسرائیل و تمام کشورهای منطقه از درگیری‌ها خسته شده‌اند و اکنون برقراری روابط خوب میان اسرائیل و کشورهای عربی ضروری شده است!

توجیهات عبدالله بن زاید درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

وی مدعی شد: روند عادی‌سازی روابط تلاش‌ها برای تشکیل کشور فلسطین و احقاق حقوق فلسطینی‌ها را از بین نمی‌برد. فلسطینی‌ها همواره از حمایت کامل امارات برخوردارند. ما از رهبری فلسطین می‌خواهیم در رویکردهای خود بازنگری کرده و برای ازسرگیری مذاکرات با اسرائیل تلاش کند.

عبدالله بن زاید ادامه داد: باید مذاکره را در پیش بگیریم؛ مذاکره‌ای که از تنش‌ها در منطقه بکاهد و تسامح دینی را محقق کند و زمینه را برای همکاری اقتصادی از خلیج(فارس) تا دریای سرخ فراهم کند.

وی گفت: ما سال میلادی آتی گروه‌های دائمی برای تبادل هیئت‌های پژوهشی و پروژه‌های کوچکی که پیام صلح را به جهان برساند با اسرائیل تشکیل خواهیم داد.

قرار است امروز(سه‌شنبه) رژیم صهیونیستی در کاخ سفید توافق صلح با امارات و بحرین امضا کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید