نیروهای پرستاری تازه نفس در راهند/تلاش برای افزایش حقوق و مزایا

کدخبر: ۳۶۱۶۳۹
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: از سال ۹۸ تاکنون بیش از هفت هزار پرستار جذب شده و جذب هفت هزار نیروی جدید پرستاری نیز بعد از تامین اعتبارات لازم انجام خواهد شد.
نیروهای پرستاری تازه نفس در راهند/تلاش برای افزایش حقوق و مزایا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا: دکتر مریم حضرتی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی پرستاری استان اردبیل بیان کرد: ۷۵ درصد پرستاران کشور را بانوان تشکیل می‌دهند و در طول چندین سال اخیر به شکل جدی و حرفه‌ای تلاش شده است تا پرستاران متخصصی در کشورمان تربیت شوند.

وی با اشاره به ضرورت سیاست گذاری‌های مناسب به منظور قرار گرفتن پرستاران کشور در جایگاه واقعی خود افزود: معاونت پرستاری وزارت بهداشت در جهت حفظ ارزش و حرمت پرستاران با اجرای طرح‌های مختلف در صدد بالا بردن روحیه و انگیزه پرسنل و افزایش حقوق و مزایای آنهاست.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه فعالیت پرستاران کشور در شرایط اپیدمی کرونا را خالصانه و در راستای خدمت صادقانه به مردم عنوان کرد.

وی گفت: پرستاران به عنوان نیروهای متخصص سلامت و بهداشت، در کنار سایر عوامل بهداشت و درمان کشور، در مسیر اعتلای سلامت و نجات جان بیماران جان بر کف در خط مقدم سلامت ایستاده و ایثارگرانه به کمک مردم شتافته‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید