این قهوه آرزوی مرگ را برآورده می کند؟ +عکس

کدخبر: ۳۶۲۶۲۱
اقتصادنیوز :قهوه آرزوی مرگ بر خطرناک بودنش خودش بسیار تاکید دارد. در وبسایت شرکت به خطرناک بودن مصرف این قهوه اشاره شده و داستان‌های زیادی درباره کسانی وجود دارد که بدون توجه به نکات هشدار دهنده این قهوه را مصرف کرده‎اند و دچار بی خوابی‌های طولانی مدت و حتی خطر مرگ شده‌اند.
این قهوه آرزوی مرگ را برآورده می کند؟ +عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نوش آنلاین، بسیاری بر این باورند که قهوه  Death Wish یا همان آروزی مرگ که در آمریکا تولید می‌شود، قوی ترین قهوه جهان است و البته بر این باور موجه هستند. این قهوه از دانه‌های قهوه روبوستا  تهیه می‌شود که میزان کافئین بسیار بیشتری نسبت به دانه‌های قهوه عربیکا دارد.

دانه‌های روبوستا  به روش مخصوصی بو داده می‌شود تا قهوه آرزوی مرگ به وجود بیاید و به همین دلیل کافئین آن بسیار بیشتر از حد نرمال است.

قهوه مرگ

کمپانی Death Wish Coffee مدعی است که کافئین قهوه‌هایش سه برابر حد استاندارد است. معمولا ۱۲ انس قهوه به صورت استاندارد ۲۱۷ میلی‌گرم کافئین در خود دارد؛ اما این میزان کافئین  قهوه آرزوی مرگ در ۱۲ انس معادل ۶۵۱ میلی‌گرم است و البته خود کمپانی میزان کافئینش را در ۱۲ انس را ۶۶۰ میلی‌گرم اعلام می‌کند.

قهوه ارزوی مرگ

جالب است بدانید که این قهوه بر خطرناک بودنش خودش بسیار تاکید دارد. در وبسایت شرکت به خطرناک بودن مصرف این قهوه اشاره شده و داستان‌های زیادی درباره کسانی وجود دارد که بدون توجه به نکات هشدار دهنده این قهوه را مصرف کرده‎اند و دچار بی خوابی‌های طولانی مدت و حتی خطر مرگ شده‌اند. شاید به همین دلیل این قهوه را محبوب ارتش آمریکا معرفی می کنند.

قهوه آرزوی مرگ

در وب سایت رسمی Death Wish Coffee، صد درصد گارانتی شده است که این قهوه، قوی‌ترین قهوه دنیا است و اگر قهوه‌ای با میزان کافئین بالاتری پیدا کردید، به‌راحتی می‌توانید پول خود را پس بگیرید.

قهوه آرزوی مرگ

قهوه آرزوی مرگ در سال ۲۰۰۸، پس از آن‌که مایک براون صاحب کافی شاپی کوچک در نیویورک متوجه شد که به فرمول ایده‌آلی دست پیدا کرده به دنیا معرفی شد. او به اتفاق چند نفر دیگر تیم کوچکی تشکیل داد و کارخانه Death Wish Coffee در ایالات متحده به‌وجود آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید