جزئیات جدید از حادثه آتش سوزی کارخانه میهن

کدخبر: ۳۶۳۰۵۴
ملکی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی کارخانه لبنیات میهن اسلامشهر توضیحاتی داد.
جزئیات جدید از حادثه آتش سوزی کارخانه میهن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۵۹ شب گذشته یک مورد حادثه آتش سوزی گسترده از طرف سازمان آتش نشانی اسلامشهر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که سریعا ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه چند دستگاه تانکر آب و ... به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک کارخانه بزرگ لبنیاتی بود که در قسمتی از آن یک سوله ۱۰ هزار متری با ۲ طبقه به عنوان انبار وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: حدود ۳ هزار متر از این انبار دچار حریق شده بود و ۳ باب سوله دیگر نیز در مجاورت آن وجود داشت.

ملکی بیان کرد: آتش نشانان با تدابیر عملیاتی از وقوع حادثه شدیدتر جلوگیری کردند و در حال حاضر مدت زیادی است که آتش خاموش شده است.

وی افزود: ۲ ایستگاه از عوامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و همکاران آتش نشانی اسلامشهر و ... در محل برای لکه گیری حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه مورد مصدومیت نگران کننده نداشتیم و یک نفر از عوامل آتش نشانی اسلامشهر دچار مصدومیت جزئی شده بود که برای انجام کارهای درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی بیان کرد: این حادثه خسارت مالی زیادی داشت و در حال حاضر نیرو‌ها مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید