ترامپ:پیروز شوم کار ایران سخت خواهد شد

کدخبر: ۳۶۳۵۲۰
رییس جمهوری آمریکا با این ادعا که ایران و ونزوئلا قصد مذاکره و توافق با واشنگتن را دارند، گفت که پس از انتخابات شرایط را برای توافق با این کشورها سخت‌تر خواهد کرد.
ترامپ:پیروز شوم کار ایران سخت خواهد شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا،«دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا جمعه‌شب در یک سخنرانی انتخاباتی مدعی شد که ایران و ونزوئلا قصد مذاکره و توافق با واشنگتن را دارند، اما او قصد دارند هر توافقی را به پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در آبان‌ماه موکول کند.

ترامپ با این ادعا که در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو، شرایط توافق را برای ایران و ونزوئلا سخت‌تر خواهد کرد، افزود که حتی اگر ایران و ونزوئلا نیز اکنون خواهان مذاکره باشند، او قصد دارد تا پس از انتخابات منتظر بماند.


>>>>>مطلب مرتبط

نامزد دموکرات‌ها چه برنامه‌ای برای ایران دارد؟
ادعای مذاکره محرمانه ایران و آمریکا/ ترامپ برای توافق با ایران به تهران می آید


ادعای ترامپ در حالی است که ایران بارها تاکید کرده هیچ مذاکره‌ای برای برجام نخواهد کرد و تنها زمانی حاضر به مذاکره خواهد بود که آمریکا به برجام بازگشته و همه تحریم‌هایی را که مجددا علیه ایران وضع کرده، لغو کند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشتر بارها تاکید کرده است که ایران پشت میز مذاکره در کمیسیون برجام بود و هست و این آمریکا بود که با خروج از برجام و بازگرداندن تحریم‌ها، میز مذاکره را ترک کرد و اکنون باید بازگردد.


>>>>>مطلب مرتبط

پیش‌بینی برنده انتخابات آمریکا بر اساس شاخص بورس
ترامپ به این ۵ دلیل بایدن را شکست می‌دهد
ترامپ باز هم در انتخابات شگفتی‌ساز می‌شود؟


رییس جمهوری آمریکا در اردیبهشت ۱۳۹۷ خروج کشورش را از برجام اعلام کرده و به رغم قوانین بین‌المللی و با نقض قطعنامه ۲۲۳۱، همه تحریم‌های رفع شده به واسطه این توافق را علیه ملت ایران بازگرداند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید