نقشه همسر یک فوتبالیست برای کشتن شوهرش+ عکس

کدخبر: ۳۶۳۵۵۷
همسر فوتبالیست سابق تیم ملی ترکیه قصد کشتن او را داشت که این طرح لو رفت و او موفق به اجرای کار شوم خود نشد.
نقشه همسر یک فوتبالیست برای کشتن شوهرش+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  همسر امره آسیک ستاره سابق فوتبال ترکیه  متهم شده است که در جریان یک پرونده طلاق ، به یک فرد ضارب ۱.۳ میلیون دلار برای کشتن شوهرش و دفع جسد او پیشنهاد داده است.

بنابر گزارش حریت، یاگمور آسیک متهم است که با هماهنگی نامزد جدید خود، اردی سونگور ، قصد توطئه برای قتل همسرش را داشته است که ۴۳ بار در تیم ملی بازی کرده و همچنین سابقه بازی در تیم های بزرگ باشگاهی ترکیه نظیر گالاتاسرای ، فنرباغچه و بشیکتاش را در کارنامه خود داشته است و در جام جهانی ۲۰۰۲ ترکیه نیز که ترکیه به رده سوم جهان رسید در این تیم حضور داشت.

گفته می شود که سونگور به دادستان ها گفته است که او با یاگمور رابطه دارد چرا که  او از دریافت پول شوهرش ناامید شده است. او فقط به فکر به ارث بردن ثروت پس از مرگ امره آسیک بود. او از من خواست که او را بکشم ، اما من نپذیرفتم.  

پس از آنکه سونگور از طرح کشتن این فوتبالیست مطرح ترکیه ای خودداری کرد ، ادعا می شود که یاگمور به سراغ یک فرد ضارب روی آورده است و به او ۱۰ میلیون لیره ترکیه (۱.۳ میلیون دلار) پیشنهاد داده است تا شوهرش را بکشد و محل مناسبی برای دفن جسد پیدا کند.همچنین گفته می شود که وی اسلحه ای را برای ضربه برنامه ریزی شده تهیه کرده است  ولی فردی که قرار بود این کار را کند می ترسد و قضیه را لو می دهد.  

به گفته حریت ، قرار است یاگمور و سونگور به جرم قتل متهم شوند و قرار است بزودی تاریخ رسیدگی در دادگاه عالی کیفری اعلام شود.

یاگمور و امره آسیک در سال ۲۰۱۲ در فرانسه ازدواج کردند و این زوج سه فرزند با هم دارند.

آنها متاهل باقی مانده اند ، اگرچه امره آسیک ۴۶ ساله پرونده تقاضای طلاق را پس از متهم شدن همسرش به داشتن رابطه آغاز کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید