رسوایی جدید نتانیاهو بر سر ماجرای لباس‌های چرک و تمسخر او +عکس

کدخبر: ۳۶۳۸۶۵
پس از حاشیه‌ انتقال "لباس‌های چرک" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش به کاخ سفید، معترضان با قرار دادن ماشین لباسشویی در مقابل منزل او به تمسخر وی پرداختند.
رسوایی جدید نتانیاهو بر سر ماجرای لباس‌های چرک و تمسخر او +عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، روزنامه رأی الیوم، پس از انتشار گزارش جنجالی واشنگتن پست درباره "لباس‌های چرک" بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش سارا، معترضان علیه سیاست‌های وی چند دستگاه ماشین لباسشویی در مقابل منزل نتانیاهو قرار دادند و به تمسخر وی پرداختند.

واشنگتن پست پنج‌شنبه در گزارشی فاش کرد که نتانیاهو و همسرش به حمل تعدادی چمدان بزرگ در سفر به آمریکا شهرت دارند.

واشنگتن پست در گزارش خود آورده است که بنیامین نتانیاهو از مهمان نوازی رئیس جمهوری آمریکا سوءاستفاده کرده و لباس‌های کثیف بیشتری نسبت به آنچه لزوما در یک سفر رسمی استفاده می‌شود با خود همراه داشته است. در مهمانخانه کاخ سفید مرسوم است مهمانان می‌توانند لباس‌های کثیف خود را برای شستشو به بخش مربوط ارائه دهند.

این روزنامه به نقل از یک مقام دولتی آمریکا نوشت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش به منظور صرفه جویی در هزینه لباسشویی، لباس‌های کثیف و چرک خودشان را جمع می‌کردند و در آمریکا به هزینه میزبان به لباسشویی کاخ سفید می‌دادند.

وی گفته است که در ابتدا تصور می‌شد که این موضوع تصادفی است اما تکرار آن در سفرهای متعدد نشان می‌دهد که منظور از این کار، احتمالا صرفه جویی در هزینه لباسشویی بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید