توئیتر باز هم ترامپ را زیر سوال برد+ عکس

کدخبر: ۳۶۴۱۳۲
شبکه اجتماعی توئیتر صحت ادعای رئیس جمهور آمریکا درباره رای‌گیری پستی را زیر سوال برد و شیوه نامه رای‌گیری پستی را زیر پیام توئیتری رئیس جمهور آمریکا قرار داد.
توئیتر باز هم ترامپ را زیر سوال برد+ عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین: شبکه اجتماعی توئیتر بار دیگر صحت ادعای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درباره رای‌گیری پستی را زیر سوال برد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «آرای برگشتی به ایالت‌ها را نمی‌توان به طور دقیق شمارش کرد. چیزهای زیادی پیشتر بسیار اشتباه پیش رفته‌اند.»

در پی انتشار این پیام،‌ شبکه اجتماعی توئیتر صحت این ادعای ترامپ را زیر سوال برد.

توئیتر زیر پیام ترامپ نوشته‌ای با این مضمون قرار داد: «بیاموزید که چگونه رای گیری از طریق پست امن و ایمن است.»

13990707000999_Test_NewPhotoFree

شبکه اجتماعی توئیتر 10 روز پیش نیز بر روی یکی دیگر از پیام‌های توئیتری رئیس جمهور آمریکا درباره صحت رای‌گیری پستی برچسب مشابه زده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا از مدت‌ها قبل علیه رأی‌گیری پستی موضع‌گیری کرده و مدعی شده که برگزاری انتخابات به این صورت متقلبانه خواهد بود.

بسیاری از تحلیلگران این موضع ترامپ را بی‌ربط به بحران‌هایی که دولت آمریکا با آن‌ها دست به گریبان است و جا ماندن ترامپ در نظرسنجی‌ها از «جو بایدن»  رقیب دموکراتش نمی‌دانند.

انتظار می‌رود به‌علت شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا، میلیون‌ها آمریکایی در انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر (۱۳ آبان) این کشور به روش پستی شرکت کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید