ترامپ: صد‌ها میلیون دوز واکسن کرونا توزیع خواهیم کرد

کدخبر: ۳۶۴۱۷۲
ترامپ گفت: همانطور که می‌دانید ما اقدامات خوبی در رابطه با واکسن انجام می‌دهیم. ۴ واکسن هم اکنون در مراحل پایانی آزمایش خود هستند.
ترامپ: صد‌ها میلیون دوز واکسن کرونا توزیع خواهیم کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در کاخ سفید مدعی شد تا پایان سال ۱۰۰ میلیون واحد واکسن کرونا در اختیار خواهیم داشت.

بر این اساس، رئیس جمهور آمریکا گفت: اروپا در حال تجربه نرخ مرگ و میر ۵۰ درصدی و وضعیت اقتصادی آن‌ها بسیار بدتر از آمریکا است. دولت من قصد دارد پس از تولید واکسن آن را به روشی امن و سریع در اختیار همگان قرار دهد. همانطور که می‌دانید ما اقدامات خوبی در رابطه با واکسن انجام می‌دهیم. ۴ واکسن هم اکنون در مراحل پایانی آزمایش خود هستند.

ترامپ خاطر نشان کرد: در روزی که واکسن تایید شود سازمان غذا و داروی آمریکا آن را در مدت ۲۴ ساعت توزیع خواهد کرد. صد‌ها میلیون دوز واکسن به فوریت توزیع خواهد شد. ما از نظر لجستیکی در ارتش آماده انجام این کار هستیم. افراد فوق العاده‌ای منتظر انجام این کار هستند.

وی گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون دوز از واکسن تا پیش از پایان سال در دسترس خواهد بود. ما ویروس را شکست خواهیم داد و به همه گیری پایان می‌بخشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید