تکلیف مناظره بعدی ترامپ و بایدن چیست؟/مکانل پاسخ داد

کدخبر: ۳۶۴۸۸۰
با توجه به ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا، رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا روز جمعه گفت که دور دوم مناظرات انتخابات ۲۰۲۰ احتمالا به صورت مجازی و از راه دور برگزار خواهد شد.
تکلیف مناظره بعدی ترامپ و بایدن چیست؟/مکانل پاسخ داد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا: "میچ مکانل" رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا گفت: دور دوم مناظرات باید انجام شود و امیدواریم که تا آن زمان حال رییس جمهوری خوب شود و شما می‌دانید که آنها می‌توانند این مناظره را از طریق مجازی و راه دور نیز انجام دهند.

مکانل افزود: ما این روزها به دلیل ویروس کرونا بسیاری از کارها را از راه دور انجام می‌دهیم، امیدوارم که آنها نیز بتوانند این کار را انجام دهند.

دور دوم مناظره میان دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان و جو بایدن نامزد دموکرات‌ها قرار است در ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) برگزار شود. اما با توجه به اینکه آزمایش کرونا ترامپ و همسرش ملانیا مثبت اعلام شده، احتمال دارد که در نحوه برگزاری دور دوم مناظره تغییراتی بوجود آید.

در دور اول مناظره ریاست جمهوری، ترامپ و بایدن با یکدیگر دست ندادند اما از طرف دیگر هیچ یک نیز از ماسک استفاده نکرده و تنها به حفظ فاصله اجتماعی سه متری اکتفا کردند.

کمپین بایدن روز جمعه اعلام کرد که قرار است نامزد دموکرات‌ها نیز به زودی آزمایش کرونا بدهد.

ابتلای ترامپ به کرونا همچنین باعث شد کاخ سفید روز جمعه همه برنامه‌های سیاسی را لغو کند و انتظار می‌رود سفرهای مبارزاتی و جمع‌آوری کمک‌های مالی برنامه‌ریزی شده برای روزهای آینده به ویژه بازدید از مناطق اصلی رقابت انتخاباتی همچون ویسکانسین، پنسیلوانیا و نوادا به دلیل قرنطینه رئیس جمهوری در کاخ سفید منتفی شود.

این مساله برای ترامپ از آن جهت سنگین تمام خواهد شد که حتی در نخستین مناظره انتخاباتی هم بایدن رقیب دموکرات خود را به دلیل استفاده از ماسک مورد تمسخر قرار داد و مدعی شد در هیچ یک از گردهمایی‌های انتخاباتی خود که عمدتا بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، هیچ مشکلی نداشته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید