افشاگری وال استریت درباره کرونای ترامپ

کدخبر: ۳۶۵۳۹۶
روزنامه وال استریت ژورنال افشا کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ابتلای خود به ویروس کرونا را مخفی کرده است.
افشاگری وال استریت درباره کرونای ترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منابع کاخ سفید به این روزنامه گفتند: دونالد ترامپ روز پنجشنبه از مثبت بودن نتیجه آزمایش اولیه کرونای خود مطلع شده، اما آن را فاش نکرده است. پس از انجام یک تست فوری ابتلای ترامپ به کرونا تایید شده بود، اما وی این موضوع را افشا نکرده و خواستار انجام آزمایش مجدد شده بود.

 

با این حال، پس از نمایان شدن علائم ابتلا به کووید ۱۹ در ترامپ، کادر درمانی کاخ سفید وی را برای ادامه روند درمان به بیمارستانی نظامی منتقل کردند. گفته می‌شود رئیس جمهور آمریکا روز جمعه تب داشته است.

علی رغم بیماری، ترامپ در بیمارستان نیز بیکار ننشسته است و پیوسته اقدام به انتشار پیام ویدئویی و نیز انتشار توییت می‌کند. رئیس جمهور آمریکا به تازگی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: من واقعاً از همه طرفداران و هواداران در خارج از بیمارستان قدردانی می‌کنم. واقعیت این است که آن‌ها واقعاً کشور ما را دوست دارند و می‌بینند که ما چگونه آن را از هر زمان دیگری باعظمت‌تر می‌کنیم!

ترامپ ساعاتی قبل برای دیدن هوادارنش بیمارستان والتر رید را ترک کرد و پس از مدتی دوباره به بیمارستان بازگشت. در ابتدا برخی خبرگزاری‌ها از احتمال بازگشت رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید خبر داده بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید