نظر بایدن درباره زمان پایان بحران کرونا در آمریکا

کدخبر: ۳۶۵۶۱۹
اقتصادنیوز: نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا گفت که این کشور هنوز با چیره شدن بر همه‌گیری کرونا فاصله دارد.
نظر بایدن درباره زمان پایان بحران کرونا در آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 روز دوشنبه در سخنانی با اشاره به بهبودی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت زمانی که دیدم رئیس جمهور ترامپ صحبت می‌کند و به ظبط فیلم ویدیویی می پردازد خوشحال شدم.

وی اضافه کرد: «دوست دارم از رئیس جمهور بخواهم که به متخصصان گوش فراداده و از ماسکی که در برابر ویروس محافظت می‌کند استفاده کند.»

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا افزود: «هنوز با چیره شدن بر همه‌گیری کرونا فاصله داریم و تعداد مبتلایان به این ویروس در آمریکا همچنان بالاست.»

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» با ابتلای دستکم ۴۰ هزار و ۹۳۳ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هفت میلیون و ۴۲۰ هزار و ۷۷۹ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم ۴۸۶ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۰۹ هزار و ۳۳۵ نفر برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید