انتقاد سناتورهای آمریکایی از ترامپ

کدخبر: ۳۶۵۸۷۶
جمعی از سناتورهای آمریکایی از دولت این کشور به دلیل مخفی کاری درباره شیوع ویروس کرونا انتقاد کردند.
انتقاد سناتورهای آمریکایی از ترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای ارشد حزب دموکرات در مجلس سنای آمریکا روز سه‌شنبه ضمن انتقاد از دولت آمریکا، از دونالد ترامپ خواستند تا در خصوص شیوع ویروس کرونا در کاخ سفید صادقانه‌تر رفتار کند.

سناتور‌ها آمریکایی معتقدند که دولت این کشور در خصوص شیوع ویروس کرونا در کاخ سفید و ابتلای آنها به این ویروس مبهم و مرموز است.

سناتور‌های ارشد آمریکایی از دولت ترامپ خواسته‌اند تا اطلاعات مربوط به ابتلای کارکنان کاخ سفید به ویروس کرونا را به طور دقیق منتشر کند. سناتور‌ها این درخواست را در قالب نامه‌ای برای مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید، ارسال کرده‌اند.

به گفته منابع آمریکایی، کاخ سفید تمایلی به انتشار خبر ابتلای «هوپ هیکس» دستیار رئیس‌جمهور آمریکا به ویروس کرونا نداشته است.

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی پیش از این نوشته بود که مقام‌های کاخ سفید قصد داشتند تا خبر ابتلای هیکس به کرونا را از دید رسانه ها مخفی بگذارند.

دونالد ترامپ به همراه همسرش به ویروس کرونا مبتلا شد و برای چند روزی در یک بیمارستان نظامی بستری شد. با اینکه پزشکان اصرار داشتند که او همچنان در بیمارستان باقی بماند، وی نهایتا به کاخ سفید بازگشت و حتی پس از آن هم به دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجه بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید